Promocje
Napój Lovege Migdałowo-Owsiany 3+3 GRATIS
Napój Lovege Migdałowo-Owsiany 3+3 GRATIS
48,00 zł 24,00 zł
szt.
Napój Sojowy Dla Baristów 1+1 GRATIS
Napój Sojowy Dla Baristów 1+1 GRATIS
16,80 zł 8,40 zł
szt.
Napój Sojowy Dla Baristów 3+3 GRATIS
Napój Sojowy Dla Baristów 3+3 GRATIS
50,40 zł 25,20 zł
szt.
Napój Lovege Kokosowy 1+1 GRATIS
Napój Lovege Kokosowy 1+1 GRATIS
16,00 zł 8,00 zł
szt.
Napój Lovege Migdałowo-Owsiany 1+1 GRATIS
Napój Lovege Migdałowo-Owsiany 1+1 GRATIS
16,00 zł 8,00 zł
szt.
Napój ryżowo-kokosowy 1l 1+1 GRATIS
Napój ryżowo-kokosowy 1l 1+1 GRATIS
19,58 zł 9,79 zł
szt.
Napój ryżowy Organic 1l 1+1 GRATIS
Napój ryżowy Organic 1l 1+1 GRATIS
20,58 zł 10,29 zł
szt.
Organic Sante napój sojowy z wapniem 1L
Organic Sante napój sojowy z wapniem 1L
8,39 zł 6,99 zł
szt.
Napój sojowy waniliowy Sante 1L
Napój sojowy waniliowy Sante 1L
7,99 zł 5,19 zł
szt.
Napój ryżowo‑kokosowy Sante bez dodatku cukru 1L
Napój ryżowo‑kokosowy Sante bez dodatku cukru 1L
9,79 zł 6,36 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Zwroty i reklamacje
  1. W przypadku stwierdzenia braku towaru lub wadliwości dostarczonego towaru, Kupujący w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej powinien zgłosić reklamację listownie na adres: Sante A. Kowalski Sp. j. Zakład Produkcyjny Sobolew k/Garwolina ul. Polna 55, 08-460 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@sante.pl
  2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość stanowi załącznik nr. 1 do Regulaminu. (POBIERZ
  3. Zgłaszając reklamację, Kupujący powinien podać swoje dane kontaktowe (imię i nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej i numer telefonu), nazwę reklamowanego Towaru, datę jego otrzymania oraz możliwie szczegółowy opis stwierdzonego problemu i swojego żądania.
  4. W przypadku braku którejkolwiek z ww. danych, Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym celem uzupełnienia zgłoszenia reklamacji.
  5. Jeżeli reklamacja dotyczy jakości produktu Sprzedawca ma prawo zwrócić się do Kupującego o przesłanie na koszt Sprzedawcy kwestionowanego produktu celem wykonania czynności wyjaśniających.
  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia przez Kupującego. O sposobie jej rozpatrzenia Kupujący zostanie poinformowany przez sprzedawcę na adres e-mail.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl